DISCORD
Translate site
Translate site:

Användare
· Besökare: 1

· Inloggade användare: 0

· Registrerade användare: 214
· Senast registrerade användare: MizT
Visa Tråd
 Skriv ut tråd
Ansökan: DUNNA
DUNNA
Ditt nick i spelet:
Vilket år är du född?: 99
Hur många timmar / dag spelar du?: 3.1k eller nått liknande. Spelar minst 1 timme i veckan xD
Kort beskrivning om dig själv: 18 år, går teknisk utbildning... Vet inte, Spelade innebandy, har slutat. jag är medelmåttig på CS. Är oftast på bra humör. Blir lätt uttråkad om inget händer. Jag gillar inte att vänta med andra ord.
Ditt Steam ID: STEAM_0:1:128807247
Har du tidigare varit admin på en server?: Nej, första gången jag ansöker. Skicka instruktioner så gör jag mitt bästa när jag är tillgänglig.
Är du van att använda mikrofon i spelet och i TS?: Ja, men använder hellre discord.
Vilken utav våra servrar brukar du oftast vara inne på?: De som har spelare på serven. Mer än 7KTboten då. Föredrar aim_MAP_NAME
Redigerat av DUNNA den 10.12.2017 22:26

Tomba
Tjena! Härligt att du vill va en i gänget, skulle gärna vilja prata lite mer med dig på ts och se.
A liar will not be beileved, even when he speaks the truth

Fall in love with the person who enjoys your madness, not an idiot who forces you to be normal.

7kt-NukeM
Vi har tagit beslutet att du är värd en chans som admin! friends
Vi kommer dock ha en test-period där admin-loggar och chattloggar kommer att kollas igenom
angående hur du hanterar situationer och liknande. HELP
Vi hoppas du kommer trivas med oss andra admins och spelare här på 7ktgaming. cheer

Mvh Mathias / Grundare ©7ktgaming.se

DUNNA
OMG

Gå direkt till forum: