Teamspeak
Translate site
Translate site:

Användare
· Besökare: 1

· Inloggade användare: 0

· Registrerade användare: 214
· Senast registrerade användare: PlimusM
Visa Tråd
 Skriv ut tråd
Admin ansökan Jzndude
jzndude
Ditt nick i spelet: Jzndude
Vilket år är du född?: Jag är född 1998
Hur många timmar / dag spelar du?: jag sitter i snitt 10 timmar
Kort beskrivning om dig själv: Jag heter Simon är 19 år gammal från Stockholm, Jag är väldigt spel intresserad, och när jag spelar blir det för det mesta CS:GO, är väldigt hjälpsam och snäll, på fritiden blir det för det mesta att gibba med polarna och bara ha allmänt kul.
Ditt Steam ID: STEAM_0:0:137516790
Har du tidigare varit admin på en server?: Nej det har jag tyvärr inte. men är väldig villig att bli
Är du van att använda mikrofon i spelet och i TS?: Jajamän det är jag
Vilken utav våra servrar brukar du oftast vara inne på?: jag brukar oftast vara inne på arenan.

MacChubby
Hej! Jag kommer att skapa en tråd angående din ansökan där vi Administratörer kan diskutera vidare om hur vi vill gå till väga med din ansökan. Återkommer med svar SNARAST!
We determine who we are by what we do.

jzndude
Gör så tack :D

7kt-NukeM
Tjenare jzn, ursäkta att det dröjer
Haft fullt upp med saker utanför föreningen.
Ska be Admins titta på din förfrågan snarast så hör vi av oss Smile

MacChubby
Tyvärr måste vi meddela att vi inte kommer kunna göra dig till en i vårat team. Inte ännu åtminstone. För lite aktivitet, på servrar, I TS och forum. Man måste visa engagemang vilket vi admins tillsammans kommit fram till att du inte gör, inte tillräckligt i alla fall.

Men det betyder inte att du är helt utesluten från att bli admin, du har fortfarande chans till att bli det i framtiden när vi fått se mer aktivitet osv.
We determine who we are by what we do.

Gå direkt till forum: